Wizz Air, data in judecata din cauza unui geamantan ratacit

O ieseanca vrea bani de la Wizz Air Romania pe motiv ca ia ratacit bagajul. Maria P. a dat in judecata compania aeriana, de la care cere daune morale de 100.000 de euro Femeia lea povestit magistratilor Judecatoriei ca, pe 6 august, a urcat intrun avion de pe ruta MadridBucuresti. Ea avea un singur... bagaj, de 11 kilograme. "Angajatul Wizz Air mia sugerat ca pot lua geamantanul ca bagaj de mana. Inainte de a ajunge la poarta de imbarcare, mia fost introdus bagajul in standul care cantareste bagajele de mana, unde a incaput perfect. Mam indreptat spre poarta de imbarcare. Dupa ce mia fost taiat biletul, am intrat in tunel. Dupa ce am facut doi pasi, am fost strigata de catre o angajata a Wizz Air care mia spus sa las bagajul acolo, ca il va pune ea in cala. Mam intors, am lasat bagajul si mam imbarcat", se arata in actiunea introdusa pe rolul instantei. Femeia spune ca, la Bucuresti, nu a mai gasit geamantanul, in care avea haine, incaltaminte, bijuterii din aur, un aparat foto, doua incarcatoare, dar si cadouri pentru rude. Pe langa daunele morale, ea cere si contravaloarea lucrurilor pierdute. Contactata de jurnalistii "Evenimentului", conducerea companiei aeriene sia prezentat pozitia, fara a face insa referire la cazul concret al iesencei. "Avem una dintre cele mai bune reputatii din industrie in ceea ce priveste gestiunea bagajelor, cu un numar extrem de mic de sesizari. Avand in considerare acest lucru, daca pasagerii descopera deteriorari ale bagajelor, ii sfatuim sa trimita o cerere scrisa la departamentul Relatii cu clientii prin intermediul wizzair.com, urmand sa fie asistati cu reparatiile necesare sau compensatii. Pasagerii trebuie sa inainteze sesizarea in primele sapte zile de la descoperirea deteriorarii sau pierderii bagajului. Toate sesizarile sunt analizate", a raspuns Attila Dankovics, director de comunicare, marketing si vanzari al Wizz Air. Primul termen al procesului a fost stabilit pentru 19 ianuarie 2012. (S. Czeller)

No comments:

Post a Comment